Els alumnes d’ESO del nostre centre han rebut en mans dels seus tutors els certificats que acrediten la seva participació al Certamen de Lectura en Veu Alta 2021, que s’ha realitzat en versió telemàtica.
-
L’alumna Fatima Tahiri de 1r d’ESO A, de la categoria Timoners de l’aula d’acollida, ha llegit L’Anticlub (segell Lectura Fàcil) d’Àngel Burgas.
-
L’alumna Naiara Esplugas Céspedes de 2n ESO B, de la categoria Corsaris, ha llegit E.M. Nova incorporació al club de la cistella d’Àngel Burgas.
-
Els alumnes Daniela Calderón Bujalance, Sergio Navarro Cortés i Ílias Saheli Msouri de 3r d’ESO E, de la categoria Tropa de corsaris, han llegit El club de la C.I.E.N.C.I.A. El misteri de la casa encantada de Marcelo Mazzanti.
Més informació https://www.lecturaenveualta. cat/




