Amb motiu del dia internacional de la Dona i la Nena en la Ciència, 11 de febrer, hem volgut difondre entre els nostres alumnes de primer ESO la idea que quan siguin grans podran ser allò que vulguin, sempre que s’ho proposin, fins i tot científiques o científics.
Ho hem fet gràcies a la iniciativa del projecte “100tífiques”, creat per la fundació Catalana per la Recerca i la Innovació (FCRI) i el Barcelona Institute for Science and Technology (BIST) que juntament amb el Departament d’Educació, des de fa 5 anys, posen en contacte a instituts i científiques.
El passat divendres 24 de febrer els nostres alumnes s’ho van passar d’allò més bé xerrant amb l’Alba Herrero Gómez, investigadora de l’Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC) i professora adjunta a la Universitat International de Catalunya (UIC) però, per damunt de tot això, una dona apassionada per la seva feina de científica que de forma molt planera ha sabut transmetre aquesta passió a tots els que hem tingut la sort d’escoltar-la.
Li agraïm enormement que ens hagi fet un forat en la seva agenda i també agraïm la seva immensa paciència amb les preguntes, de vegades una mica indiscretes, de les noies i els nois de primer ESO.
Estem convençuts que més d’un dels nostres alumnes ja somien en ser científiques o científics en el futur!







