L’alumnat de 4t d’ESO realitzarà el seu viatge de final d’etapa corresponent al curs 2025-2026. Després de dur a terme una enquesta entre alumnes i famílies per escollir el destí, s’ha acordat que enguany el viatge es farà a Cantàbria.
El viatge tindrà lloc entre els dies 7 i 11 d’abril de 2026. L’elecció de Cantàbria respon a diversos factors: es tracta d’un destí que combina natura, activitats d’aventura, patrimoni cultural i entorns segurs, fet que el converteix en una opció molt adequada per a un viatge escolar. A més, permet oferir una experiència variada i enriquidora per a tot l’alumnat, amb propostes que fomenten tant la convivència com el coneixement del territori.
La sortida serà el 7 d’abril a les 7:00 h des de davant de l’institut, i el retorn està previst pel 11 d’abril entre les 20 i les 21 h, també davant del centre.
Durant l’estada, l’alumnat s’allotjarà al Camping Resort de Santillana del Mar.
Pel que fa a les activitats, el programa combina cultura, natura i esport. El primer dia es farà el trajecte fins a Cantàbria amb parada a Bilbao, on es visitarà el Museu Guggenheim i la ría. El segon dia inclourà activitats d’espeleologia als túnels d’Udías i la visita a les coves del Soplao. El tercer dia es realitzarà un descens en canoa per la ría del Pas i una visita a la ciutat de Santander, incloent la platja del Sardinero, la península de la Magdalena i el centre històric. El quart dia es visitarà el Parc de la Natura de Cabárceno i el laberint de Villapresente. Finalment, el darrer dia es farà el trajecte de tornada amb parada a Sant Sebastià.
Aquest viatge suposa una experiència molt especial per a l’alumnat, ja que combina convivència, descoberta i aprenentatge, alhora que marca el tancament d’una etapa important dins la seva trajectòria educativa.
[Guia del viatge]
[Galeria d’imatges]


