Sortides de cohesió i tancament de curs subvencionades pel PROA+

Els dies 18, 19 i 20 de juny, l’alumnat d’ESO ha gaudit de diverses sortides de cohesió i activitats de tancament de curs, totes elles subvencionades pel programa PROA+. Aquestes activitats han estat pensades per reforçar els vincles dins dels grups, promoure hàbits saludables i finalitzar el curs d’una manera vivencial i significativa.

Les propostes s’han dissenyat amb una mirada inclusiva, per tal que tot l’alumnat, amb independència de les seves característiques o necessitats, hi pogués participar. D’aquesta manera, s’ha afavorit la convivència, la igualtat d’oportunitats i el sentiment de pertinença a la comunitat educativa.

1r d’ESO

Els grups de primer van participar en jocs esportius al pati, una sortida al Flipping Park de Vilafranca, i una jornada de platja a Castelldefels organitzada per Oxigen Events. També van gaudir d’una sessió de piscina dins de l’horari escolar.

[Enllaç a les imatges de 1r d’ESO]

2n d’ESO

El segon curs va combinar activitats esportives, piscina i sortides a l’entorn natural. Part dels grups van visitar el Parc de les Olors a l’Arboç, on van fer activitats sensorials i de descoberta, mentre que altres van fer esports a l’aire lliure i sessions de piscina per torns. L’alumnat també va participar en la sortida al Flipping Park, compartida amb 1r.

[Enllaç a les imatges de 2n d’ESO]

3r i 4t d’ESO

Els grups de 3r i 4t van gaudir d’una jornada a Castelldefels, amb activitats esportives dinamitzades per Oxigen Events i una estona de platja. A més, van fer una caminada fins al Pantà de Foix, combinant natura i esport. Les sessions de piscina per a aquests cursos es van dur a terme en jornades diferenciades, però dins del mateix marc de convivència i tancament de curs.

[Enllaç a les imatges de 3r i 4t d’ESO]

Des del centre, volem agrair sincerament la implicació de tot el professorat, que ha fet possible aquestes activitats amb la seva dedicació, coordinació i acompanyament. Sense aquest treball conjunt, no hauria estat possible oferir aquesta experiència educativa tan enriquidora.

També volem expressar un agraïment especial a l’Ajuntament, que ens ha cedit de manera gratuïta la piscina municipal per a tots els nivells de l’ESO. Aquesta col·laboració ha estat fonamental per garantir activitats lúdiques, saludables i accessibles per a tot l’alumnat.

Tanquem així un curs ple d’aprenentatges, experiències i creixement, i desitgem a tot l’alumnat i les seves famílies un molt bon estiu, ple de descans, moments de qualitat i bona companyia. Ens retrobem al setembre amb energia renovada!