1r d’ESO al MMACA, a Ripoll

Els alumnes de 1r d’ESO han gaudit de l’exposició itinerant del MMACA “Experiències Matemàtiques – Prohibit no tocar” a Ripoll
És una mostra interactiva amb material de manipulable i lúdic de diferents nivells de dificultat. Està pensada per oferir ocasions de col·laboració i discussió entre els visitants. Es presenten petits reptes i es mostren aspectes poc habituals i sorprenents de la matemàtica.

També han visitat l’Scriptorium de Ripoll, que és una exposició permanent, que de manera interactiva i didàctica ofereix la possibilitat de conèixer el passat cultural de la població i la importància que el Monestir de Santa Maria de Ripoll, va tenir al llarg dels segles X-XII, en la producció i còpia de manuscrits.
Els alumnes han fet de monjo copista, posant en pràctica el que han après a l’exposició.