Xerrades d’empreneduria a l’institut

A l’institut JV FOIX volem millorar la capacitat emprenedora i d’innovació dels estudiants. Aconseguir que els estudiants tinguin contacte amb persones que representin el món de l’empresa i que els expliqui la seva vivència.
Volem que aquestes vivències representin un impacte positiu que els hi ajudi a visualitzar aspectes de la vida a l’empresa i del seu paper en la societat des d’una perspectiva diferent a l’habitual.

El passat 13 de maig, el senyor Xavier Simó, fundador i director d’INLEA, i el 19 de maig Marc Ramis,fundador de Marc Ramis & Tech and Business Innovation i membres de la fundació Fem Cat;   van dur a terme unes sessions  amb els alumnes dels cicles formatius de les famílies
d’Administració, Robòtica i Automoció amb gran èxit.

Amb un llenguatge proper i divertit va comunicar els alumnes valors importants dels emprenedors i dels treballadors: lideratge, disciplina, creativitat, compromís, esperit d’equip, honestedat, esperit crític.