Xerrada a càrrec del dr. Samuel Sànchez

El passat dia 7 de novembre els alumnes de 4t 1 i 2 de batxillerat van assistir a la xerrada a càrrec del doctor
Samuel Sánchez, amb el títol: ‘Experimentant un viatge al·lucinant cap al futur de la nanorobòtica’, al Teatre La Sala, a Rubí.

El professor d’Investigació d’ICREA ens va parlar de nanorobòtica i dels darrers descobriments en aquest camp.

Aquesta xerrada l’ha fomentat conjuntament el FCRI i el Departament d’Ensenyament, L’objectiu era acostar els alumnes a la ciència.

Els alumnes van gaudir i participar d’una manera activa fent preguntes interessants.