Visita en línia de la Fundació de La Marató de TV3

L’edició del 2020 de la Marató s’ha dedicat a la Covid-19, com no podria ser d’una altra manera, en aquests moments difícils i incerts dels darrers mesos.

L’Enric Font Planells, llicenciat en psicologia social per la UAB,  ha realitzat unes xerrades  virtuals informatives dirigides a  l’alumnat de 2n d’ESO, 3è d’ESO, 4t d’ESO i  Batxillerat científic. Els alumnes van veure un vídeo divulgatiu on diferents joves explicaven les seves  experiències en relació a la malaltia produïda pel virus SARS-coV2.  Posteriorment van consultar amb l’Enric tots els dubtes que tenien i van fer un petit debat.

L’objectiu d’aquestes conferències divulgatives és acostar als joves la realitat mèdica i humana de la Covid-19.

Davant la necessitat d’avançar en la recerca de la Covid-19, TV3, Catalunya Ràdio i la Fundació La Marató fins al dia 20 de desembre, centraran tots els esforços per sensibilitzar i divulgar sobre el virus i s’apel·larà a la solidaritat dels ciutadans, per sumar recursos econòmics que permetin avançar en la investigació i així millorar la qualitat i l’esperança de vida de les persones afectades per aquesta malaltia de gran abast.

L’activitat ha estat promoguda per la Rosa Rodríguez i la Mª Cinta Quintero, professores de biologia de l’institut.