Videotrucada amb Mumbai (Índia) Global Scholars 2 ESO C

Aquesta darrera setmana de curs, abans de les vacances de Nadal, hem tingut la sort de conèixer i interactuar amb els nostres PEERS (amics-col·legues )de Mumbai (Índia).

Hem preguntat i contestat en anglès amb relació a temes molt diversos: escola, roba, menjar, hobbies tradicions, festivals etc.

Ha estat una experiència enriquidora, i ens ha permès posar en pràctica l’ús de la llengua anglesa  en viu, amb nens i nenes d’una cultura molt diferent de la nostra.

També estem en contacte amb una escola de Taipei (Taiwan) amb la que volien fer intercanvi de regals culturals, però a causa de la COVID les lleis d’aquest estat insular no permeten enviaments a Espanya, i no ens asseguraven tampoc l’arribada dels nostres paquets.

Hem decidit treballar en línia en temes culturals i molt aviat també farem una videotrucada per conèixer-los.

Mercè Ramos

English and Global Scholars teacher