Videconferència amb Taiwan

El passat dijous 21 els alumnes de segon A vam fer una videoconferència amb alumnes de Taiwan, com a part del projecte “Global Scholars”.

Vam intercanviar-nos coneixements sobre la nostra escola, hàbits i cultura. Vam aprendre molt sobre com és el seu dia a dia , com per exemple , que els hi agrada un batut que es diu “wowble” o també que tenen moltes més hores d’escola que nosaltres.

Ens van ensenyar un “power point” que contenia imatges sobre els plats típics d’allà, nosaltres els hi vam ensenyar una foto de la paella i els hi vam explicar curiositats sobre la Sagrada Família.

En resum, va ser una experiència que ens ha agradat  molt i que sens dubte ens agradaria repetir amb més països de Global Scholars.

Thank you Gladys and peers from Taiwan, it has been a pleasure to meet you and exchange information about our cities, hobbies and nature with you!

Ivette De las Heras

Daniela Ribas