Viatge al Regne Unit per als alumnes de 1r de Batxillerat

Dilluns 4 de març un grup de quinze alumnes i dos professors d’anglès vam sortir de l’aeroport del Prat per a una estada d’immersió lingüística en anglès d’una setmana. En arribar a Manchester, el personal de l’organització ens va recollir en un petit autobús i ens va portar fins a Llandudno, la població costanera gal·lesa on ens hem allotjat aquests dies.

El primer dia a la tarda ens van presentar les normes de comportament dins de Trinity House i, després d’instal·lar-nos a les habitacions, vam fer un primer tomb per la localitat.

A l’endemà vam tenir una jornada ben plena d’activitats: al matí vam visitar el castell de Conwy i la casa més petita del Regne Unit, amb la nostra entranyable guia Judy. A la tarda va prendre el relleu l’Steve, que ens va explicar l’antiguitat de les roques de la muntanya coneguda com a Great Orme, per la qual vam fer una caminada al llarg de la qual ens vam trobar ovelles, una capella en honor al Sant que dona nom a la població (Saint Tudno) i unes foques que descansaven plàcidament en una de les platges.

Dimecres vam visitar la ciutat emmurallada d’origen romà de Chester. Durant la visita, un parell
d’alumnes del nostre centre que cursen llatí i grec ens van parlar dels tres tipus d’espectacles que es
podien veure als amfiteatres.

Avui dijous al matí hem fet la ruta d’Alícia al país de les meravelles per Llandudno amb unes
explicacions de la professora d’anglès acompanyant sobre els diferents personatges i la història d’aquesta obra de Lewis Carroll. A la tarda hem assistit a un taller sobre cultura gal·lesa i a continuació, els alumnes han cuinat amb les seves pròpies mans scones, uns panets que es prenen habitualment amb el té, després de farcir-los de clotted cream (una nata espesa) i melmelada.

Fins al dissabte esperem poder compartir amb vosaltres més fotografies i comentaris dels alumnes sobre aquest viatge a Gal·les.

A continuació, teniu algunes imatges d’algunes de les activitats d’immersió lingüística i cultural dutes
terme.

Salutacions dels alumnes i el professorat d’anglès acompanyant (Laura Vera i Iván Fernández)