TANGRAMS DE 2N ESO

Els alumnes de 2nESO finalitzen la unitat didàctica 1 de geometria plana treballant competencialment amb aprenentatges significatius.
En aquest cas s’ha acosta als alumnes als traçats bàsics fonamentals geomètrics per mitjà de la construcció de triangles sent ells els protagonistes.
Per això, s’han convertit en dissenyadors de joguines: han de dissenyat un TANGRAM per al seu “fill”, fomentant la creativitat i personalitat a cada Tangram. On la imaginació i la creativitat ha suposat un repte de treball grupal amb caràcter prosocial i respecte a les normes de treball a l’aula.
La pràctica final lluirà en format digital compartida a drive amb tot el grup.
Voleu jugar a fer un Tangram?