Taller d’Aqualogia a 2n d’ESO

Aquesta setmana els alumnes de 2n ESO han fet un taller relacionat amb el tema que hem treballat durant tot l’any a Global Scholars : l’aigua.

Es tractava de conscienciar als alumnes de la quantitat increïble d’aigua virtual (no directa) que utilitzem a tots els àmbits de la nostra vida.
Vam treballar en concret l’aigua virtual que utilitzem en la producció i consum d’aliments, vam intentar crear un menú sostenible, local, amb productes no massa elaborats  i amb el menys cost possible per la natura.
Després de fer aquest taller som més conscients de que les nostres eleccions diàries i el nostre estil de vida té repercussions ambientals importants.
Finalment vam veure com és el cicle de l’aigua a la nostra ciutat, des de la captació d’aigua al Llobregat fins la depuradora del Papiol.
Amb aquest taller tanquem el curs sent més conscients del problema de l’ús i abús d’aquest recurs tan limitat i important per la nostra supervivència i la del planeta.
Mercè Ramos ( English Teacher)

1. Cristina

How interesting !!!
    I think we are not aware of the amount of water that is consumed indirectly in production.
    The next year could be an interesting topic for the next Green Day.

2. Cristina A. P.

How interesting !!!
    The next year could be an interesting topic for the next Green Day.