Sortida Facultat de Veterinària de la UAB(laboratori d’histologia)

Els alumnes de primer i de segon de batxillerat del científic i les professores de biologia Cinta Quintero i Rosa Rodríguez hem anat al laboratori d’histologia de la Facultat de Veterinària de la UAB. Allà, la Blanca I l‘Aïda, ens han ensenyat tècniques de laboratori que realitzen habitualment. Hem pogut veure els aparells que s’utilitzen en un laboratori d’aquesta mena com els que fan inclusions, el micròtom i l’aparell de tinció. També un resident de veterinària ens ha estat explicant en un microscopi amb diversos oculars una preparació, on hem pogut observar colònies de bacteris i neutròfils. Els alumnes que han volgut I han pogut practicar algunes d’aquestes tècniques i tots han mirat per aquest microscopi tan curiós. Finalment  hem anat a donar un volt per la facultat de ciències.

Maria Cinta Quintero i Rosa Rodríguez