Anem a l’antic camp de futbol de Can Mir

Enguany els alumnes de primer d’ESO hem anat a l’antic camp de futbol de Can Mir, per tal de conèixer i reconèixer l’entorn proper a l’institut. El camp es troba enmig d’un entorn natural molt bonic. Hem fet una agradable passejada estival d’uns 30 minuts i, en arribar, hem realitzat les activitats programades des de diferents matèries. Des de l’àrea de naturals, es proposava als alumnes reconèixer les plantes dels voltants fent ús d’una aplicació que reconeix l’espècie a partir d’una fotografia. Les activitats de llengua consistien a ordenar els versos de diversos poemes per posteriorment gravar un rap en grup. L’activitat d’anglès proposava una revisió del joc del mocador, canviant els nombres pels ocells propis del medi, esdevenint un ‘Bird battle’ per atrapar el cuc. Per últim, els alumnes havien de realitzar el ‘Xut marejat’ i posteriorment calcular matemàticament el percentatge d’encert. El xut marejat consisteix a xutar un penalti amb un parell de handicaps: el xutador ha de fer 5 voltes sobre si mateix i el porter té els ulls clucs. A la imatge podem veure en Toni caient de cul després del seu xut marejat; l’increïble parada de l’Ari gairebé la duu al mundial de Rússia. També veiem en Jonathan girant com una baldufa mentre la Luna espera amb la vena als ulls preparada per aturar. Podem afirmar que ha estat un sortida molt divertida i ens ho hem passat d’allò més bé!