Sortida a Vandellós

L’alumnat de 1r batxillerat modalitat científic tecnològic ha anat a visitar la instal·lació nuclear de Vandellòs I.

Aquesta instal·lació està sent desmantellada per l’empresa pública Enresa. Una tècnica d’aquesta empresa ens ha fet una visita guiada, explicant la tecnologia emprada, sempre amb uns nivells extrems de seguretat.

L’alumnat ha gaudit de l’experiència, ha pogut veure el reactor i s’ha mostrat molt interessat fent una sèrie de preguntes que, molt amablement, han estat respostes per la tècnica.