Setmana de la ciència

Els alumnes de primer d’ESO han fet a l’assignatura de biologia una pràctica de laboratori que es diu: val la pena rentar-se les mans? A partir d’aquesta pregunta han plantejat una hipòtesi i han dissenyat un l’experiment. Uns alumnes s’han rentat les mans i uns altres no. Seguidament, han posat els dits en plaques de Petri amb medi de cultiu i un cop feta la sembra s’han posat les plaques a l’estufa de cultiu. Ja a l’endemà hem vist el creixement en les plaques. Hem fet el comptatge de les ufc (unitats formadores de colònies) i han fet un gràfic. Finalment han escrit la conclusió.