Sant Jordi 2023

Divendres passat vam celebrar Sant Jordi a l’INS J.V. Foix.

En aquesta diada tan especial, vam dividir l’alumnat d’ESO i Batxillerat en dos grups per poder fer totes les activitats que l’Equip Docent havia preparat per a l’alumnat. Un primer grup va anar a l’entrega de premis, mentre l’altre grup va dur a terme diferents tallers, com el de polseres, la confecció de roses de feltre, l’elaboració de flors de pasta de full, un karaoke… Després d’una petita pausa, els grups es van intercanviar i, els qui havien fet tallers, van anar a l’entrega de premis i els primers, als tallers.

Aquest curs s’han repartit una vintena de premis, ja que en cada nivell hi havia un premi de Llengua Catalana, un de Llengua Castellana i un de Llengua Anglesa. Els premis han consistit en una rosa, un diploma, i un val de 12 € per bescanviar a El Racó del Llibre, una llibreria col·laboradora de Rubí.

En l’acte d’entrega de premis hi ha hagut tota mena d’actuacions: des de la interpretació de la Banda Sonora de El hobbit amb la flauta, per part dels alumnes de 1r de l’ESO, com dues representacions de teatre en llengua estrangera, que han dut a terme a 2n de l’ESO en anglès i a 1r de Batxillerat en francès, lectures de diferents passatges i poemes en tots els idiomes que s’ensenyen al Foix (català, castellà, anglès, llatí, grec antic…) fins a dos raps, que han fet dos alumnes de 1r de Batxillerat.

A més s’han fet entrega de diplomes als alumnes que han tret millors qualificacions de cada nivell en les proves matemàtiques Cangur, que es van fer el passat 23 de març, i l’entrega de diplomes a les guanyadores del concurs Històries fòssils que organitza l’Institut català de Paleontologia i en el qual l’alumnat del J.V. Foix participa des de fa quatre cursos.

La cirereta del pastís va ser l’esplèndid esmorzar que va oferir l’AFA de l’institut a l’alumnat. Tothom va tenir talls de pa de pessic amb xocolata!

Us deixem un seguit de fotografies per tal que us pugueu fer a la idea del dia tan magnífic que vam passar!