Els alumnes de 2n curs del CFGS d’Automoció ja estan realitzant els darrers retocs i ajustos tècnics per participar en la XIII edició de l’ElectroCat FP, el certamen de referència a Catalunya en l’àmbit de la mobilitat sostenible per a la Formació Professional.
L’ElectroCat no és només una competició; és un repte tecnològic on equips d’estudiants de la família de Transport i Manteniment de Vehicles —tant de centres públics com privats i concertats— han de dissenyar i construir des de zero un vehicle elèctric. Durant aquests mesos, els nostres alumnes han hagut de posar a prova el seu enginy, creativitat i capacitat de resolució de problemes per crear un prototip competitiu i eficient.
Aquest projecte destaca per la seva transversalitat. No només es tracta d’aplicar els coneixements tècnics de l’especialitat, sinó que l’avaluació també té en compte competències clau com el treball en equip, la gestió de pressupostos, la comunicació i el disseny innovador. És una experiència pràctica de valor incalculable que apropa l’alumnat a la realitat del sector industrial actual.
Des d’aquí, volem desitjar molta sort a tot l’equip en la jornada de competició.
Endavant, equip! Ens veiem a l’ElectroCat FP 2026!


