Recollida de residus

Divendres abans d’iniciar les vacances de Setmana Santa els alumnes de 2n de l’ESO van fer una neteja de l’entorn de l’institut. Per a fer-ho vam utilitzar els lots que ens va entregar l’ajuntament de guants, pinces i bosses reutilitzables per a poder fer batudes de l’entorn, dins la iniciativa d’Escoles Caçadores de trastets.

Prèviament, alguns alumnes havien fet una volta per veure com estava l’entorn i vam compartir una presentació amb tots els grups de 2n.

En total es van recollir a vora 15 quilos de deixalles. Amb aquestes accions volem sensibilitzar i conscienciar al nostre alumnat sobre la cura del nostre entorn i la importància de llençar els residus on toca.

Equip Escola Verda