Projecte final Global Scholars

En el marc del projecte final d’acció comunitària de Global Scholars, els alumnes de 2n A i B d’ESO van decidir fer neteja de la bassa de Ca n’Alzamora i rierol de Torrent dels Alous.

Es tractava de fer una acció de millora de l’entorn o de difusió dels problemes ambientals d’algunes de les vies d’aigua a Rubí. Per decisió majoritària vam dedicar una jornada sencera a netejar la bassa i rierol que van de Ca n’Alzamora fins a Ca n’Oriol.
Ens va sobtar molt la quantitat de brossa, llaunes, ampolles de vidres i plàstics que vam trobar a l’entorn de la bassa, amb tot aquest material vam decidir fer la silueta d’un peix com a forma de denúncia de la brutícia que es llença en aquest entorn natural. Després vam portar tot en bosses fins als containers i vam llençar tot segons el material que es tractés.
Va ser una acció amb la qual vam fer un bé per la nostra comunitat però millor va ser la recompensa personal.

Gràcies a Global Scholars per un altre any d’intercanvi internacional amb alumnes de tot el món, i per fer-nos treballar i prendre consciència de temes mediambientals tan preocupants com la contaminació de l’aigua i el canvi climàtic.

Mercè Ramos (English teacher)

1. Isaac Checa

M’ha agradat molt treballar en aquest projecte per millorar l’entorn de Rubí. Vem agafar molte brutícia.

2. Sergi Diaz

M’enrrecordo que quan vam anar a la bassa hi havia moltes escombreries sobretot d’ampolles de vidre i plàstic

3. Jan Figueras

A mi aquesta sortida m’ha semblat interesant perquè hem recollit bastanta merda que hi ha al bosc.
    Demano a la gent que no reculli basura, no cal, si d’irectament no tirem basura al nostre planeta no caldra recullir basura.
    Pero si tiren basura que la recullin.

4. Marina García

I really liked doing the project with all my friends and it was very interesting. I would like to do it again.

5. Erwin Rodríguez Bell

The trip was fine, we did something good for the community and then we had fun in the park that was ahead to the lake.