Preinscripció ESO

HORARI:

• Matí: de dilluns a divendres de 9 a 14 hores
  • Tarda: dimarts i dijous de 16 a 19’30 hores

(No es recollirà cap sol·licitud fora d’aquest horari)

El formulari de sol·licitud s’ha de presentar, en tots els casos, acompanyat de la documentació següent:

• Original i fotocòpia del llibre de família, la pàgina on és inscrit/a  o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne/a està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Benestar Social i Família.
  • Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si la persona sol·licitant és estrangera, de la targeta de residència on consta el NIE o del passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • Original i fotocòpia del DNI de l’alumne o alumna en cas que sigui major de 14 anys o tingui DNI tot i ésser menor de 14 anys.
  • Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual) del nen o nena. Si no se’n disposa el Departament d’Ensenyament consultarà el codi CIP de la targeta sanitària individual al CatSalut.

De forma extraordinària, les dades d’identificació o de filiació dels alumnes estrangers també es poden acreditar amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que la persona pugui aportar.

• En emplenar el formulari de sol·licitud trobareu un espai que cal omplir amb l’identificador de l’alumne/a;tots els alumnes matriculats el curs 2017-2018 en algun centre educatiu de qualsevol titularitat disposen d’aquest identificador, si el desconeixeu es recomana demanar-lo al centre.

Documentació acreditativa dels criteris de prioritat

Les persones que al·leguen el compliment d’un o més criteris de prioritat (específic, generals o complementaris) han de presentar la documentació corresponent  per a cada criteri.

BaixaDocument informatiu procés preinscripció

Sol·licitud de preinscripció a l’ESO en centres educatius sufragats amb fons públics (curs 2018-2019)