Preinscripció al Curs de preparació per a la incorporació al Grau Superior (CAS)

Sol·licitud de preinscripció al CAS

Informació sobre el procés de preinscripció

DATES : Del 10 al 13 de juliol

En tots els casos, cal presentar:

• Original i fotocòpia del DNI, NIE o passaport de l’alumne o alumna.
  • Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual).

Les persones menors d’edat també han de presentar:

• l’original i una fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies
  • l’original i una fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare o tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o de la targeta de residència on consta el NIE si es tracta de persones estrangeres.

Documents per acreditar la qualificació:

• persones que tenen el títol de tècnic/a: certificat acadèmic de la qualificació final del cicle
  • persones matriculades en un cicle formatiu de grau mitjà de formació professional el mateix curs acadèmic: còpia del resguard de la matrícula i el certificat acadèmic de quart d’ESO o del primer curs de cicle amb la qualificació obtinguda (segons el cas), o el certificat de superació de la prova d’accés a cicles formatius de grau mitjà o del curs específic d’accés als cicles de grau mitjà.

Els originals de la documentació es retornaran un cop contrastats amb les còpies presentades.

Calendari de preinscripció i matriculació

Sorteig de desempat (si s’escau) 16 de juliol a les 10 hores
Llistes provisionals 17 de juliol
 Reclamacions 18 a 20 juliol