Pinta la Marató: Superem la Covid-19

SUPEREM LA COVID19

Els alumnes de 1ESO B participen a Pinta la Marató 2020, per a conscienciar a tothom de la importància d’aturar la pandèmia.

Per això han volgut representar una obra basada en l’artista japonesa Yayoi Kusama My Eternal Soul en la qual treballa a partir de patrons repetitius. Hem aprofitat quatre elements de la seva obra per donar a conèixer la propagació d’aquest virus i de la seva mortalitat i hem vist la fina línia entre la vida i la mort, conscienciant a la societat d’aturar la COVID19. Per primera vegada, hem treballat de manera conjunta amb una  separació de 2 metres sense cap mena de contacte per fer significativa l’experiència de la distància. Cada alumne ha generat un trosset de la seva obra i ha donat a conèixer una problemàtica social que ens afecta a tots, creant un trencaclosques harmònic, íntegre, on s’exposa el virus, la seva capacitat de reproducció i possibles mutacions, motius sanitaris i d’elements relacionats amb aquest gran problema social.

Cadascú ha aportat una peça de manera individual, però alhora ha generat una obra única i solidària, per superar aquesta pandèmia que ens afecta a tots.