Olimpíada científica juvenil

Un total de catorze alumnes (set parelles) de 3r de la ESO han estat els escollits pels professors de ciències de l’institut per representar el J.V. Foix a la fase autonòmica de la V OLIMPIADA CIENTÍFICA JUVENIL ESPAÑOLA que s’ha celebrat aquests 21 i 22 de març.
El millor equip de Catalunya tindrà l’oportunitat de participar en la fase nacional de l’Olimpíada, no serà gens fàcil!
Aquest certamen és organitzat per l’associació QuinteScience que intenta difondre la ciència entre el jovent per diferents mitjans, entre d’altres a través de concursos nacionals i internacionals.
La prova consistia en 50 preguntes amb respostes tancades de temes de tots els àmbits científics (ciències naturals, física, química, tecnologia i matemàtiques) a respondre en un màxim de 2 hores. El nivell de les preguntes estava a cavall entre el nostre currículum de 3r d’ESO i la fase internacional de la prova.
Tot un repte per als nostres estudiants!