Obert el termini per a demanar ajuts per al transport escolar alumnat de 4t d’ESO i estudis postobligatoris (curs 2016-2017)

L’Ajuntament ha obert el termini per a demanar l’ajut per a l’alumnat de 4t i d’estudis postobligatoris que van ser usuari del transport urbà per accedir al centre durant el curs 2016-2017.

Més avall, hi trobareu l’escrit de l’escrit del Regidor d’Educació on us explica el procediment a seguir per a la seva sol·licitud i la sol·licitud que heu de presentar a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC).

El termini de presentació començarà el dilluns 22 de gener i acabarà el divendres 2 de febrer.

Escrit del Regidor d’Educació

Sol·licitud d’ajuts per als alumnes de l’institut J.V. Foix usuaris del transport urbà (4t d’ESO, batxillerat, cicles formatius i CAS).