L’INS J.V. Foix participa al projecte Observadores de arte, contadores de historias

Durant aquest curs 2020-2021, l’institut J.V. Foix ha participat en el projecte Observadores de arte, contadores de historias, que s’emmarca en el programa eTwinning, i ha permès als alumnes treballar amb diferents centres:

-IES Arquitecto Ventura Rodríguez (Boadilla del Monte, Madrid)

– IES Xixona ( Xixona)

– Educandato Statale SS. Annunziata (Florència, Itàlia).

El projecte ha permès evocar històries del passat, cercar obres d’art de diferents èpoques i explicar històries a través d’aquestes, tot ambientant-les en el seu context històric.

A través de diferents temes, com la Guerra de la independència o del francès, el Real Monasterio de El Escorial o matemàtics i científics del Barroc, han après coses sobre art, aspectes, característiques, i un llarg etcètera que, en conjunt, conformen la definició d’època.

Les competències clau i les TIC han guiat els alumnes en aquest camí, i han gaudit d’un aprenentatge col·laboratiu i multidisciplinari a partir de la creativitat i la imaginació.