L’esquiada de 1r de batxillerat

Els alumnes de 1er de Batxillerat, acompanyats per les professores Dolors Armengol i Andrea Gilabert, van anar d’esquiada al desembre. Tot seguit trobareu un escrit fet per una alumna en què explica meravellosament bé allò que li va aportar com a persona l’experiència. Gaudiu del text i de les imatges!

NO DUBTARIA A…

No dubtaria a anar de viatge a La Molina on vam aprendre a fer snow abans de les vacances de Nadal.
Aquest viatge va ser molt especial per a mi, sobretot va ser una experiència inoblidable. Durant aquests quatre dies, a més de passar-ho molt bé, vaig aprendre una cosa molt important: vaig aprendre que l’actitud d’una persona és la base perquè les coses li funcionin bé o malament. Davant de qualsevol situació s’ha de tenir una bona actitud, confiar en un mateix i controlar les teves emocions.
Aquest viatge també m’ha servit per fer més fortes algunes amistats i per adonar-me que la vida són instants, que l’important és ser feliç i que s’ha de gaudir de cada moment.

Aquí teniu unes fotos