Informació EOI

Benvolgudes famílies,

Conscients de la importància del coneixement de llengües estrangeres, volem compartir amb vosaltres l’oferta pública de les Escoles Oficials d’Idiomes (EOI), que podria complementar la formació rebuda a l’institut i ajudar-los a acreditar oficialment el seu nivell d’anglès, francès o d’ altres idiomes, en el futur.

Aquesta xarxa estatal d’escoles té una seu a Rubí (Avda. Can Fatjó, s/n), on els alumnes del nostre centre podrien cursar francès a partir dels 14 anys i anglès des dels 16. En el tríptic que trobareu adjunt a aquesta notícia, teniu la informació sobre com matricular-s’hi (del 4 al 13 de setembre).

A l’EOI de Drassanes (Barcelona), d’altra banda, han creat uns cursos específicament adreçats a joves (entre 14 i 18 anys), per als quals haurien de fer un test de nivell inicial. Les classes presencials són els divendres. En aquest cas la matrícula s’hauria de formalitzar en línia a partir del 15 de setembre i el preu anual són 325 € amb el material inclòs.

Us recomanem les EOI com a centres formatius en llengües estrangeres de qualitat i a uns preus més reduïts que al sector privat.

Bon inici de curs a tothom!

Departament de Llengües

Institut JV Foix