Hem visitat Can Pi de la Serra

Els grups de 1r d’ESO hem anat d’excursió a la masia de Can Pi de la Serra.

Ha estat molt bé. Ha estat molt interessant i volem fer-la més. La podríem fer més perquè a tots ens ha agradat.
Hem estat molt bé amb els nostres grups de treball. Vam fer un treball amb la Rosa sobre classificació de les plantes.
Els amos de la masia ens va explicar l’arquitectura i la història de la masia.Després vam estar jugant i vam fer una trena a un pony i semblava un unicorni. També hi havia una cabraque donava cops a les altres. Es deia Pum!

1. N_N_H

Aquesta excursió ha sigut divertida i interessant per a tots els alumnes de primer d’ESO.
    La masia tenia estances bastant interessants i moltíssimes eines dels animals i de l’hort.

2. A_O_R

El dia que vam anar a Can Pi de la Serra m’ho vaig passar molt bé. Va ser una excursió molt divertida.
    M’agradaria tornar a visitar-la. Vam veure molt animals, vam observar les plantes i vam fer moltes activitats divertides.

3. admin

4. N_N_H

Aquesta excursió ha sigut divertida i interessant per a tots els alumnes de primer d’eso.
    La masia tenia moltes estances bastant interessants i moltíssimes eines per als animals i per l’hort.