Hem guanyat el premi del concurs “Píndoles de Prevenció” en la categoria interdisciplinària!

Avui ens han notificat que el treball dels nostres alumnes ha aconseguit el  premi dins de la categoria interdisciplinar.

Aquest concurs forma part del projecte “Aquí en parlem…”  que té per objectiu prevenir, informar i sensibilitzar sobre els efectes de les drogues.

L’hem aplicat de manera interdisciplinar ( tutoria, llengües, socials, biologia i química) amb l’alumnat de 3r d’ESO i 1r de Batxillerat.

Podeu consultar els treballs premiats a la categoria “Aquí en parlem” :http://agora.xtec.cat/insjvfoix/categoria/aqui-en-parlem/

A l’acte de lliurament, el dia 30 al CosmoCaixa, assistiran uns 10 alumnes en representació dels seus companys i companyes.

Felicitats pel treball fet!