Gran recapte d’aliments virtual

Per segon any consecutiu, el J.V. Foix se suma al Gran Recapte d’Aliments. Si bé el curs passat van ser els alumnes de 4t els qui van impulsar i portar el projecte, aquest curs, com tot, és diferent. Com que els alumnes no poden trencar altres bombolles de grup estable per tal d’informar-ne, aquest any, serà des de Tutoria on es parli d’aquest projecte.

Segons les dades del mateix Banc d’Aliments, cada any es recullen 4’5 milions de tones en aquesta campanya, però aquest any caldrà reunir-ne 6 milions per aturar el cop de la pandèmia que ens assola.

Aquest any la recollida també és diferent. El Banc d’Aliments, aquest any, s’ha d’adaptar a les noves condicions i no pot dur a terme la recollida presencial com solia fer any rere any. Aquesta edició serà virtual i es farà de manera telemàtica. Tots els qui volen i poden participar, han d’entrar al seu web i allà trobaran tota la informació sobre com es fa.