Global Scholars

Els alumnes de 2n d’ESO acaben el curs completant el projecte de Global Scholars. Aquest any, el tema a tractar ha sigut la seguretat alimentària (Food security), un tema en què els alumnes han après molt durant aquest any. Han pogut llegir i investigar sobre els problemes que hi ha arreu del món, així com els que hi ha a prop nostra, a Rubí, i ens afecta molt.
Ha sigut una experiència molt enriquidora on les classes han interactuat amb companys, the peers, d’arreu del món, com dels Estats Units o Taiwan, que també han fet aquest treball.
Per finalitzar el projecte, els nostres alumnes del Foix han hagut de fer una tasca final sobre aquest tema que ha consistit en la creació d’un vídeo musical per tal de crear consciència sobre el Food Waste, el malbaratament alimentari; un dels majors problemes de la seguretat alimentària que patim aquí a Rubí.

Us convidem a veure aquests vídeos i a escoltar les cançons que han escrit els nostres alumnes.

Felicitats per la bona feina, 2n!

1. Nerea S.

Hola!!
    Aquest projecte m’ha agradat molt. He après coses que no sabia i hem fet activitats molt divertides en les que he après molt i m’han agradat.

2. Elsa

Hola tothom!
    M’ha agradat aquest projecte, perquè crear la nostra pròpia cançó i videoclip a sigut molt divertit i diferent.