Global Scholars, un projecte engrescador

El Departament de Llengües participarà en un nou projecte: Global Scholars.

Global Scholars és una plataforma creada per fer que nens i nenes d’arreu del món es comuniquin de manera virtual i treballin temes relacionats amb allò que tenen de comú i diferent tant les seves vides com les ciutats on resideixen.

El programa s’adreça a alumnes de 10 a 13 anys. Al nostre centre, l’aplicarem a 2n ESO. Hi dedicarem dues hores setmanals. Es treballarà un workbook (quadern d’exercicis), farem projectes multimèdia, així com recerca d’informació. Els resultats seran compartits i comentats amb els alumnes d’altres països mitjançant l’ “e-classroom” (aula virtual).
L’eix temàtic d’aquest curs serà de la distribució dels aliments i el seu impacte a les ciutats, la nutrició i la salut pública . Els objectius són que el nostre alumnat millori el seu nivell d’anglès, treballi temes que l’ajudi a prendre consciència sobre diferents realitats al món, desenvolupi la competència digital i multimèdia i intercanviï informació, aprenent d’altres estudiants amb modes de vida sovint molt allunyats dels seu, ja que s’hi podran trobar amb alumnes de Moscou, Taipei, Londres, els EUA, Singapur, Tòquio…
Esperem que els sigui profitós: que els ajudi en la pràctica i fins i tot el perfeccionament de l’ anglès, però també volem aconseguir que els nostres alumnes siguin uns ciutadans competents, més conscients d’un món cada vegada més global però amb grans desigualtats i problemes.