Global Scholars: Say Hello videos

Ja hem començat amb 2n de l’ESO el projecte internacional Global Scholars, els pares que ja han tingut fills a segon coneixen aquest interessant projecte amb instituts d’arreu del món. Treballem temes mediambientals i socials, com la sostenibilitat i consum dels recursos, la petjada ecològica i hídrica, la contaminació i reciclatge…, i tot intercanviant informació i experiències amb alumnes de Varsòvia, Kazakhstan, Nova York, Taipei, etc.

En aquest primer projecte els alumnes fan la presentació en vídeo del centre, de la ciutat i del significat de ser un Global Scholars. Són vídeos organitzats, fets i editats pels alumnes amb «ajuda» de la professora, encara que hi hagi petites errades amb l’ús de l’anglès la idea era fer una feina autònoma, col·laborativa i dirigida als seus «peers» internacionals.

Esperem que us agradin els vídeos i seguirem informant dels següents projectes!

Mercè Ramos (professora anglès 2n ESO)

2n A

2n D

2n B

2n C

1. Dana

Hola, soc la Dana, soc de 2n D i el que més em va agradar de fer el vídeo va ser gravar ens ho vam passar molt bé, però ens va costar i vaig aprendre més angles gràcies a això.

2. Sara Expósito Cuyás

M’agradat molt fer aquest video de global scholars ja que m’ho vaig pasar molt be i va ser molt divertit. Tambe m’ha va semblar interesant saber curiositats d’altres paisos.

3. Norddine

Que ami ma semblat mol be i ma agradat per que e treballat amb persones de la nostre classe i de tot el mon.

4. Àlex Ruiz giménez

Hola, aquest projecte és molt divertit i interessant, em sembla molt bé fer aquest projecte perquè socialitzes amb gent d’altres països. Els vídeos m’han agradat fer-los perquè va estar molt interessant i divertit, en general tots els projectes estan molt divertits i educatius.

5. Leyre Rodriguez 2nD

Hola, soc la Leyre de 2nD ESO,
    A mi m’ha agradat molt fer el vídeo, ha sigut una experiència educativa molt entretenida.
    I lo que respecte a global sholars és una part practica molt útil, a més aprenem sobre altres cultures .

6. Àngel Santos Soro 2nD

Hola, soc l’Àngel de 2nD, per alguna raó el nostre vídeo no està disponible per veure, però voldria donar la meva opinió de com ha sigut fer el vídeo del nostre “Say Hello”:

Al principi no era molt fàcil, ja que per la nostre part no teníem gaire ajuda i ho havíem de fer bàsicament tots sols, però vam anar aconseguint més idees i com aconseguíem donar-les a fer les coses sortien bastant bé i vam aprendre una gran quantitat de coses, al final de tot va ser bastant divertit (els nostres peers ho confirmen) segurament quan pugueu veure el nostre vídeo, ús agradarà.

7. Erik Acemel

fer el vídeo m’ha agradat molt ha estat molt divertit, i el projectes del Global scholars estavan molt bé, he aprés a fer coses amb l’ordinador, i el més important he aprés àngles.

8. Xenia 2n ESO D

Em va agradar molt fer el vídeo, va ser entretingut i divertit, és una experiència que recomano.
    Ser part del Global Scholars m’agrada molt, poso en pràctica el meu anglès, i conec a persones internacionalment i noves cultures.

9. Hugo

M’ha agradat el global schoolars perquè fas coses interessants.
    He après moltes coses com per exemple angles…

10. Ariana i Abril

Hola, som la Ariana i l’Abril, a nosaltres ens agrada fer el global scholars perqué es interessant aprendre sobre l’aigua mentre interactuem amb el nostres “peers” de la nostra edat que viuen en altres llocs del món i comparten les seves cultures.

11. Vadym

Jo he après molt amb global scholars, és molt divertit treballar en tots els projectes relacionats amb el tema i treballar amb nens d’altres països, i també treballar amb els teus amics.

12. Lucia Gracia

A mi m’ha agradat molt treballar en grups i fer el vídeo.
    He vist els video i m’han semblat molt originals.
    Treballant como a global scholarship he apres coses sobre altares cultures i paísos i també he millorat el meu angles.

13. Carlota

Hola, jo soc la Carlota de 2 ESO B i el que més m’ha agradat de fer la meva part del vídeo és que he pogut ensenyar la meva a escola a altres persones d’altres països o sigui als meus PEERS!

14. Abril

Hola soc l’Abril de 2n b i m’ha agradat fer el vídeo perquè crec que és una molt bona activitat i molt entretinguda a més de què al final queda un resultat molt divertit.