Global Scholars 2021-22: food , cities and our futures

Alguns alumnes de 2n d’ESO volem explicar què és Global Scholars i que hem après i fet fins ara.

Global Scholars és una plataforma digital per aprendre d’altres països les seves cultures i valors, treballant plegats temes mediambientals i socials. Hem après a comunicar-nos fent textos i projectes en anglès i treballant nou vocabulari.

Primer vam escriure en la e-classroom per presentar-nos als nostres peers. Vam parlar de l’institut, la nostra ciutat i vam fer preguntes als/a les companys/es de la nostra collaboration.

També ens vam ajuntar en grups per fer diferents parts d’un vídeo on explicàvem com és l’institut, la ciutat i la nostra opinió de Global Scholars. Quan vam acabar de gravar totes les parts, les van ajuntar i els responsables d’editar els vídeos els van pujar a la plataforma de Global Scholars.
Tenim per endavant tot un curs per treballar els continguts d’aquest any que tenen a veure amb el menjar, la ciutat i el nostre futur food, cities and our future.

Ja anirem publicant les feines que es vagin fent, i comentant allò que hem après treballant amb els nostres col·legues internacionals.

2n ESO : Isobel, Gisela, Helena i Naia.

1. Marc

M’he passat molt bé fent aquest projecte i espero que el que ens quedi per fer sigui igual o més divertit. Estic aprenent molt dels peers i crec que ells de nosaltres.

2. Nerea S.

Hola,

Jo també estic participant al Global Scholars. A mi m’agrada molt. Em sembla una bona forma i diferent d’apendre i practicar anglès. A més, podem conèixer a nois i noies d’altres països que també participen en aquest projecte i podem compartir idees, xerrar sobre les diferències i les assemblances entre els nostres països, la nostra cultura, la nostra escola/institut i moltes coses més. Aprenem sobre altres països i ciutats i les seves cultures. És molt interessant.

Per a mi aquest projecte, el Global Scholars és molt interessant i a la vegada divertit.

Salutacions, Nerea S.