Final Project E-Twinning amb reconeixement nacional

Hem acabat el curs i els projectes, ara toca fer memòria de les activitats i els seus resultats i per aquesta avaluació ens ajuda el reconeixement que hem tingut del nostre projecte: Who is the Boss? you or technology? amb una Quality Label del servei nacional de E-Twinning.

També hem tingut la sort de conèixer la nostra partner i creadora del projecte: Fadile Efser, de Turquia, que ha estat en un curs d’addiccions de les tecnologies a Barcelona. La professora Efser ens ha visitat amb cinc col·legues turcs, i hem tingut el plaer de compartir un petit esmorzar per celebrar la trobada.

Els grups de professors catalans i turcs hem tingut la possibilitat d’intercanviar informació I opinions sobre el tema de les addiccions tecnològiques als nostres respectius països i escoles, tanmateix, hem reforçat els lligams culturals que ens podríem portar a col·laborar un altre cop l’any vinent.

Gràcies als alumnes que van vindre a la trobada, fins i tot sent període de vacances per ells-es, i al meu company Iván per la seva implicació, l’equip e-twinning us desitgem un bon estiu a tots-es!

Mercè Ramos