Felicitats als guanyadors del concurs Bibliotubers!

Els alumnes de 2n d’ESO N_C, J_G i M_R han rebut el 1r premi del concurs Bibliotubers  de la seva categoria.

Aquest concurs ha estat convocat pel Servei Educatiu del Vallès Occidental III  (Rubí-Castellebisbal) i tenia l’objectiu de fomentar la lectura a les aules dels centres educatius del nostre territori.

Per poder participar, els alumnes havien de triar un llibre del qual hagin gaudit, fer una petita ressenya i gravar-la com si fossin “Youtubers”. Aquesta manera innovadora ha aconseguit que els nostres estudiants s’immisceixin en el món de la lectura i ha fet que aquesta activitat, aparentment rebutjada pels joves, faci efecte en el nostre centre.

Si voleu participar el proper any, aquí teniu les bases del concurs (tot i que heu d’estar atents a la propera convocatòria):

Enhorabona, nois!