EXCURSIÓ A CAN PI DE LA SERRA

El passat divendres 29 de març, els alumnes de primer vam anar d’excursió a la masia Can Pi de la Serra. La sortida forma part d’un projecte anomenat Apadrinem el patrimoni, que consisteix en escollir un element patrimonial de Rubí i estudiar-lo. L’Èric i la Laia ens vam fer una visita guiada pels diferents espais de la masia. Ens van explicar moltes curiositats sobre com vivien els antics propietaris, els diferents estris que utilitzaven, que el nombre de xiprers que tenia la masia indicava els serveis que podien oferir als viatgers o en quines habitacions dormien els masovers.

A l’àrea on vam esmorzar i vam deixar les nostres pertinences hi havia diversos animals, com cabres, ovelles o un ase. També vam fer una activitat de ciències naturals on vam identificar les diferents plantes que hi ha al voltant de la masia i les vam classificar amb una clau dicotòmica. Vam passar un dia divertit a l’aire lliure. La sortida va ser molt interessant i instructiva, i ens va permetre aprendre molt sobre el passat de Rubí.

Anna Cordero i Ivette de las Heras