eTwinning

Enguany el nostre institut seguirà participant de forma interdepartamental i interdisciplinària en eTwinning, el Projecte eTwinning d’aquest any és Nos établissements scolaires et l’Agenda 2030 / Nuestros centros y la Agenda 2030, la temàtica a treballar està relacionada amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible. Com a part del projecte, tant el professorat de diversos departaments, com l’alumnat de diferents cursos treballaran junt amb altres docents i estudiants de la resta d’Europa en algun dels ODS, durant diferents moments del curs.

Aquest tipus de projecte pretén apropar l’alumnat de diferents països europeus per tal de compartir experiències i explicar com treballem qüestions tan crítiques com la igualtat de gènere, la vida submarina, la reducció de les desigualtats, la no-violència i la pau.

Col·laborarem amb els instituts:

• l’IES Arquitecto Ventura Rodríguez de Boadilla del Monte (Madrid)
  •  Lycée Víctor Duruy de Mont-de-Marsan (França)
  •  l’IES Ategorri BHI d’Erandio (Euskadi)
  •  l’IIS Federico Caffè de Roma (Itàlia)
  •  Fachschule für Land – und Ernährungswirtschaft Schloss Stein-St. Martín de Fehring (Austria).

eTwinning és una iniciativa de la Comissió Europea per tal de fomentar la col·laboració escolar a Europa mitjançant les TIC. Aquesta iniciativa permet la fàcil comunicació i col·laboració entre centres per tal d’aprofundir l’aprenentatge en reptes globals i trobar solucions més enllà del mateix institut. Com a novetat, enguany es promourà l’ús de les llengües no oficials de la UE, com són el basc o el català, en les produccions que realitzarà l’alumnat.