Fitxa de lectura: “Els Jocs De La Fam”

”Els Jocs De La Fam” es un llibre escrit per Suzanne Collins. Va ser publicat al maig de l’any 2009 i té 399 pàgines. És el primer llibre d’una trilogia amb el mateix títol.

Passa al futur en un país que ha sigut construït sobre Estats Units. Cada any, 12 nois i 12 noies s’enfronten a un espectacle televisiu. Només hi ha una norma que han de seguir: matar o morir.

A la 74ena edició dels Jocs, la germana de la Katniss surt escollida i ella s’ofereix com a voluntària. A partir de llavors el llibre, que s’explica en primera persona, parla sobre la seva preparació per als Jocs i explica com passen aquests.

És un llibre interessant, però només el recomanaria a qui li agradi molt llegir, ja que en alguns moments es pot tornar molt pesat de llegir.

Resultat d'imatges de los juegos del hambre