Els de 1r de Batxillerat escalfen motors per a la seva esquiada venent castanyes a Rubí.

Els passats 29, 30 i 31 d’octubre , els alumnes de primer de batxillerat vam muntar una paradeta per vendre castanyes, pastissos, llaminadures i magdalenes sense gluten (molt bones, per cert) a la plaça del Doctor Guardiet per recaptar diners per a l’esquiada. Ha estat el primer any que s’ha realitzat aquesta activitat i els alumnes estem molt satisfets dels resultats, ja que vam ser nosaltres mateixos qui vam tenir la iniciativa. Però tot i així no hauria estat possible sense l’ajuda del professorat, per això donem les gràcies per ajudar-nos i a tots vosaltres per contribuir en el viatge.