Els alumnes de francès hem fet una sortida a França.

El passat 5 d’abril els  alumnes de francès vam fer una sortida cultural i lingüística a França durant 2 dies.

Vam sortir a les 7:30 de l’Escardívol en direcció a Perpinyà. Allà es vam trobar amb els nostres monitors (la Roser, el Víctor i el Philippe). Vam visitar el centre històric de Perpinyà, el Palau dels Reis de Mallorca, el monestir de Sant Miquel de Cuixà i el poble emmurallat de Vilafranca del Conflent. Durant aquestes activitats,  vam treballar amb uns dossiers, vam tenir l’oportunitat d’entrevistar francesos, vam escoltar les explicacions dels monitors, que també ens van fer de guies turístics, i finalment vam gaudir d’un temps lliure per acabar d’entrar en contacte amb la cultura francesa i poder comprar souvenirs.

Es vam allotjar a un alberg a Prada, on vam poder gaudir d’unes vistes privilegiades del Canigó i on vam poder conviure entre companys i companyes de diferents cursos.

Espero que tothom hagi gaudit del viatge i hagi après moltes coses.

Bonne continuation avec le français!

1. E_L_H_G

La gente fue muy atenta y nos ayudaron mucho: sólo hacía falta saber buscarla. Un aspecto mejorable: el horario de las comidas del albergue.