El J.V. Foix ha obtingut el premi nacional E-twinning

El passat 16 de juny vam recollir a Lanzarote un premi del programa E-twinning, mitjançant aquesta plataforma es treballen projectes de manera col·laborativa amb centres de tota Europa relacionats a multitud de temàtiques educatives diferents.
El premi el vam guanyar pel nostre projecte multidisciplinari : creant espais educatius, que ens va permetre posar en pràctica moltes eines digitals i metodologies actives. Vam treballar amb 9 centres educatius d’Espanya, França i Portugal, 55 docents i 555 alumnes, amb la idea de millorar el nostre entorn escolar fent punts d’oci a l’esbarjo, jardins, llocs de lectura etc. , també vam crear un banc de recursos digitals per poder ser utilitzat per qualsevol centre que vulgui desenvolupar el projecte als seus espais.
Va ser tota una sorpresa saber que eren un dels catorze projectes escollits entre més de 100 projectes presentats a tota Espanya. Ens va fer entrega del premi la responsable de E-twinning a Catalunya Marzena Korzakowska. Enhorabona a tots els professors/-es i alumnes participants!!