El Foix i + va a Roma

Un grup de 16 alumnes de 1r i 2n de Batxillerat, juntament amb cinc professors, han anat durant quatre dies a Roma.

El grup va sortir dijous al matí i va tornar diumenge al vespre, després de visitar llocs com la Villa Borghese, els Musei Vaticani, la Basílica de Sant Pere del Vaticà, Castel Sant’Angelo, el Colosseu i els fòrums… Fins i tot van veure El llac dels cignes, tocat per l’Orquestra Filharmònica de Roma, al Circ Màxim!

Durant quatre dies, alumnat i professorat han compartit diferents moments que han permès que els més joves s’acostessin a la cultura fora de l’horari lectiu, amb un grup adult que els ha volgut acompanyar en aquesta descoberta: des de les explicacions que se centraven en l’antiga Roma, per part del professor de Llatí, fins a diferents curiositats arquitectòniques i explicacions tècniques sobre arcs, per part de l’Antoni Sanromà, professor de Matemàtiques.

Us en deixem algunes fotografies: