El certamen Veus de Dona premia dues alumnes del INS J.V. Foix

Avui, 23 d’abril, s’ha celebrat l’entrega de premis del 1r certamen Veus de Dona, promogut pel club de lectura Veus de Dona i la regidoria d’Igualtat de l’Ajuntament de Rubí amb motiu del seu desè aniversari.

Dues alumnes de l’Institut J.V. Foix de Rubí han estat guardonades amb el premi accèssit de la categoria de Secundària, en les modalitats del Relat en català i Relat en castellà.

Volem felicitar, especialment, les nostres alumnes i al club organitzador, no només per la iniciativa, sinó també pel seu desè aniversari.