Dues alumnes del JV Foix al concurs “The Fonix”. Vota per elles!

Hi, everyone!

Dues alumnes de 3ESOA del nostre institut han participat a l’edició d’enguany del concurs d’anglès The Fonix amb un vídeo de 2 minuts sobre la igualtat de gènere en educació i ciència.

De l’al 15 d’abril estarà oberta la fase de votacions populars. Us voldríem demanar que, si us agrada, doneu un like al vídeoprojecte de les vostres companyes i així les ajudareu a arribar a la gran final.

Com fer-ho? Molt senzill! Feu els passos següents:

1. Entreual web del concurshttp://the-fonix.org/
  2. A la part superior de la pàgina trobareula secció “Playlists 2019” de la plataformaYouTube. Aneu a 3r-4t d’ ESO.
  3. .El vídeo videoprojecte presentat per les nostres alumnes és el número66.
  4. Utilitzeu un compte de gmail o el vostre compte de l’institut per accedir a YouTube.

Si teniu cap dubte o dificultat per visionar el vídeo o per votar, no dubteu a fer-nos-ho saber si us plau.

I’d like to thank you in advance for your collaboration!

Iván