DOS ALUMNES SÓN ELS GUANYADORS DEL CONCURS HISTÒRIES FÒSSILS DE RELATS CIENTÍFICS

Una bona notícia en temps de pandèmia!

Els nostres alumnes han escrit uns relats o contes científics on el protagonista és el paleontòleg català més important del Segle XX, en Miquel Crusafont. Aquests relats han participat al concurs “Històries Fòssils” convocat per l’iCP de Sabadell, en la segona categoria d’alumnes d’ 11 a 13 anys.

Els alumnes guanyadors són l’Eloy Moya i l’Anna Cordero de 2n d’ESO.

Com escriviu de bé! Moltíssimes felicitats!

Qui vulgui pot llegir els dos relats “Sanem i el fòssil desaparegut” i “Records d’una vida”

Degut a la situació actual, el lliurament de premis serà a partir del setembre al museu de Sabadell.

Mª Cinta Quintero Santiago, professora de ciències

Miquel Crusafont