Dia europeu de les llengües

El passat dia 26 de setembre es va celebrar el Dia europeu de les llengües, proclamat pel Consell d’Europa per tal de fomentar l’estudi de les llengües i promoure la diversitat lingüística que hi ha al continent.

Amb l’objectiu de reconèixer la diversitat lingüística, els alumnes de 4t que fan Llatí han elaborat mapes lingüístics on han pogut veure el parentiu de les diferents llengües que es parlen actualment, i les han vinculat amb les seves famílies lingüístiques indoeuropees, per tal de poder reconèixer aquestes genealogies.

Us deixem un mapa de mostra d’una de les alumnes.