Dia 8: transport escolar

El Consell Comarcal ens ha comunicat que demà, dia 8, amb motiu de la convocatòria de vaga general no es pot assegurar que hi hagi transport escolar ja que la normativa que regula la jornada no estableix com a servei essencial el transport  de l’alumnat de secundària.

Us recordem que el centre romandrà obert i que els grup  de 1r i 2n d’ESO faran classe.

(ORDRE TSF/24/2018, d’1 de març, per la qual es garanteixen els serveis essencials que s’han de prestar a la Comunitat Autònoma de Catalunya durant la vaga general convocada pel dia 8 de març de 2018 (Ordre d’1 de març, publicada al BOE núm. 57, de 6 de març).